14 november, Fars dag.

Har inte skrivit nummer 14 på åratal känns det som.
Kanske lika bra det också,det är väll inte det allra bästa som borde finnas i mitt huvud.
Inte ens farsdag är någonting stor för mig. Har aldrig firat fars dag,de är de senaste året jag gjort det.

Nåväl,jag vet. Jag har inte bloggat på ett tag nu. men tänkte snabbt slänga in ett inlägg innan jag börjar med ytligare en till läxa. I går klarade jag mina sista faser på min teori. Satans så härligt.jag har asså tracklat mig igenom alla faser på typ 1 månad 1 ½ månad. Måste faktist berömma mig själv för det,med lite eller ganska stor hjälp av pappa.

Det lustiga är att varje gång jag är på körskolan på fredagar så far jag alltid hem med 63 och man ska ha 64 för att klara fasen. Klarade den 1 gång men ville klara den igen och då jag såg att jag hade 63 blev jag så arg att jag började stuttsa av ilska. Så jag for hem och pluggade. Igår gjorde jag de sista repetitionsfaserna klart med pappsen och det gick prima. Så nu har jag drygt 2 veckor på mig och då sätter jag skiten hoppas jag!
Kan ta och säga för alla er som ska ta körkortet. LYSSNA PÅ ERA LÄRARE!
Gör inte som jag och börja en månad före jag ska ta körkortet,inte nått att rekomendera. Det är så stressigt att jag har nästan behövt lägga undan alla mina läxor på skolan för att hinna och vara uppe till 1 på nätterna för att plugga.
INTE BRA!


Nu blir det mer pluggande och sen blir det att fara till pappa för att äta tårta med han.
Känns mysigt,jag saknar min pappa fast jag såg han igår. Dock önskade jag att min diesel var där och åt med oss. Men jag tror han har det bra där han är och får massa tårta där istället. Men till er, SNÄLLA jag ber er. ta väl hand om min hund,han är verkligen allt för mig och jag saknar han varje dag som går!♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0