Svar på frågestunden!

Hur mår du?
Jag mår nog ganska bra i det stora hela faktist.
Lite svajiga tider men livet rular vidare!

Lina
-vad tycker du om mig? :D
Ja vad ska man säga,jag hoppas det är min lina jag svarar åt!
Men det är klart jag tycker om dig,du är ju min polare lixom! :D

Vart kommer du ifrån?
Jag kommer från nicaragua,ett litet land nere i sydamerika,och där talar vi spanska!

Vilken är din favoritfärg?
Hmm det är svårt,har ingen direkt favorit färg.
Är lite tråkig av mig så jag gillar nog mest svart,brunt och vitt. sen gillar ju jag de flesta varma färger.

Vilken stil har du på kläder?
Egentligen har jag ingen stil,utan jag har min egna stil.
Ganska varierande ena dagen kan jag vela ha på mig lady gagas kläder andra dagen vill jag vara chic.
Men jag gillar att variera saker och ting :)

Vad är ditt allra bästa skönhetstips?
Jag har egentligen inget skönhetstips eftersom jag använder inte så mycket smink eller annat.
Det ända jag kan säga är,ta inte på dig allt för mycket smink och rengör du bara ansiktet noga och smörjer in ditt ansikte med någon mild bodylotion som inte får din hud att se fet ut så blire prima! Sen tänk på att bara ha lite smink som maskara en naturlig ögonskugga och kanske lite rouge!

Skulle du kunna tänka dig att genomgå en skönhetoperation? Vilken i så fall? Varför?
Jag är för och emot det där med att göra om sin kropp,man ska uppskatta den även om alla har komplex även jag! Mår man dåligt av den operera men gör man inte det så låt bli.
Skulle jag göra en skulle jag vela förminska mina lår om det gick eftersom jag tycker mina ben är så "muskliga" jämfört med resten av min kropp. sen gärna min längd men det är ett annat kapitel!

Planer för i sommar?
Hade planerat att sommarjobba men som det ser ut nu äre omöjligt,så det blir väll att lata och hänga med vänner som har lika mycket otur som jag!

Vad skulle du inte kunna leva utan?
Oj svårt,men jag skulle nog inte kunna leva utan pengar.
Kan låta egoistiskt men ärligt talat man behöver pengar för att överleva. kan smyga in med en liten sak som min säng också!

vem är din bästa kompis?
Just den där frågan är ganska så komplicerad.
i det stora hela är mitt ex oskar min bästa vän för han känner mig bäst av alla och vi kom varandra så extremt nära.Han kan mig in och utan och han kan nog besvara alla frågor om mig ni har att ställa.Han finns där och lyssnar då jag har problem eller mår dåligt och han är den jag kan prata med om precis allting i hela världen stort som smått. han är lika fin iallafall och lyssnar på mig!han kommer nog alltid vara den jag ser som min bästa vän!
Men förutom han så är det joss som jag kännt i 3-4 år hon är knasig men även den jag kan prata med om det mesta.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0