Converse



Det blev dock inga vita converse för mig....
Blev enormt besviken faktist och ledsen för jag hade verkligen hoppats med tanke att jag fått ett löfte.
Men antar väll att det är sånt man får ta,antar väll att det är som jag sa tidigare. man ska inte hoppas inte ens på det lilla minsta man blir bara besviken då!
Blir att spara ihop till att köpa egna converse,hade hoppats på att ha dom till i veckan men det blir nog inte förens fram till sommaren jag har några om inte annat hösten till och med!


Kvällen bestod av agnes och susanne!
det var faktist kul att vara med dom och prata gammla minnen och kolla i gammla skolkataloger.snacka om att man har förändrats! det var iallafall kul och jag hoppas det händer fler gånger,har verkligen saknat mina små flickor trotts att jag ser agnes varje dag i skolan men ändå. tack för en bra kväll! ♥
Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har ett par sådana skor, men ha bara använd dem 1 gång och vill inte ha dem längre. inte riktigt min stil. Vilken storlek har du? :)

2010-05-25 @ 19:05:32
Postat av: Anonym

Jag har ett par sådana skor, men bara använd dem en gång. inte min stil så hade tänkt sälja dom. vilken storlek har du?

2010-05-25 @ 19:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0