8 maj



Dagen har rullat på som den ska.
Inte gjort så mycket ärligt talat mest varit hemma,tankarna var att jag egentligen skulle göra annat i helgen men planerna blev ändrade tidigare i veckan. Har legat i sängen mesta tiden och sedan suttit mig framför datorn kollat bloggar och bloggat själv en del. Senare på kvällen efter middagen for jag in till stan för att hyra filmer och på vägen såg jag bästa vännen med hennes pojkvän,de skulle på bio vilket egentligen var som sagt mina planer i helgen men det blev inte av.får ta det en annan dag istället! Nu ska jag lägga mig i sängen och se filmen jag hyrt med vovven som sällskap. Hoppas ni haft en bra kväll. God natt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0