4 maj

Idag har dagen abra rullat på.Dock har jag varit extremt trött eftersom att jag inte somnade förens klockan var typ halv 2,så vi får se om det blir sovmorgon imorgon eller träning.
Hade mina randiga strumpbyxor på mig idag och det är just typiskt då man väl börjar älska någonting extremt mycket så går dom sönder på alla tänkbara ställen som går. Det blir att köpa nya trotts att de kostade 80kr för lite trasa,men älskar man så gör man!

Slutade sent men drog direkt hem för att äta sedan la jag mig och vila en stund innan jag for ut och körde.
Det gick hyffsat bra faktist behövs bara finslipas,så att som det ser ut nu blir det luleå på lördag!















Lite bilder sen igår :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0