22 maj




Dagen har varit hyffsat bra!
Tog en cykeltur med flickorna för att köpa glass i bergsbyn,mumms glassen satt fint!
Sedan så kom jag hem vid 3 tiden men var dock inte hungrig.
Och kvällen har bestått av att bara ta det lungt vilket var ganska skönt också.
Belinda kom förbi en sväng och vi gick ut och gick och pratade lite allmänt.
Sen har olivia ring och det var skönt att höra hennes röst eftersom jag inte varit med henne på ett rba tag nu.
Saknar min lilla knasboll faktist! ♥

Nu blir det film och popcorn.
Sen ska jag slå en pling till någon som jag faktist behöver riktigt mycket just nu.
Slutet av kvällen har inte varit bäst,tårar har fullit som vanligt.
Och kan behöva få prata ut med någon nu.

Bloggar mer imorgon tjiing!
Kommentarer
Postat av: hiba

gu så fin bild!

2010-05-24 @ 16:27:38
URL: http://justmehiba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0