11 maj



Då börjar solen gå ner på vårat tak och det betyder bara en sak!
kvällen kommer snart!

Dagen har rullat på som vanligt och jag kan inte känna att den har varit dålig.
Fick sluta tidigt och den slutade med en dansuppvisning på nordanå för estet anderstorp.
Måste säga att jag ibland ångrar att jag inte valde dans eftersom jag älskar att dansa!
Men det blir nog bäst såhär och jag gillar mig linje dock börjar det bli mycket nu!

Senare drog jag hem och la mig och sov för jag var ganska trött.
Väl där hemma möttes jag av världens sötaste hund som alltid har svansen uppe i vädret.
Nusåhär på kvällen har jag varit ute och kört och det där med backa är fortfarande ett problem  för mig samt då jag känner att bilen börjar rulla bakåt,är så rädd att förstöra någon annans bil.

Nu blir det plugga plugga plugga religion för jag har prov imorgon och sen blire desperate.
Ha en fortsatt trevlig kväll gott folk!
Kommentarer
Postat av: Linnea :>

okidokii :p

2010-05-11 @ 21:58:40
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: Malin

min dator har pajjat.. och vi hade inte photoshop på någon annan dator än min.. men försök hitta nån annan som kan göra kanske? för jag kan tyvärr inte fixa det.. jag är ledsen :/

2010-05-11 @ 22:26:56
URL: http://malinluu.blogg.se/
Postat av: Lina

jag är glad att du valde BF för annars hade jag nog aldrig träffat dig (A) <3

2010-05-12 @ 20:40:21
Postat av: viktoria

hihi kommer inte på något att fråga:p

2010-05-13 @ 12:22:17
URL: http://wikkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0