vem är jag?

Vad har hänt med mig?
Det känns verkligen som jag tappat mig själv någonstans på vägen mot det bättre.
Jag är så förvirrad och less allting!
Då jag äntligen började ta mig igenom allting och började stå på egna ben så.
så tappade jag hoppet om mig själv någonstans på vägen dit,det känns som jag är tillbaka på ruta ett igen!
Jag känner mig så vilsen i mig själv,att jag slutat hoppas på mig själv.slutat tro på mig själv totalt!
känner mig totalt värdelös,som att jag inte duger.
Jag vet inte vad jag ska tycka,eller vad jag ska tro. Jag har bara tappat greppet om mig själv och slutat tro på mig!Känns som jag springer längst en lång korridro och aldrig hittar änden ut.
Vet inte vad jag ska göra,vars jag ska ta vägen eller vad jag ska tro.
Jag känner mig så jobbig och besvärlig med folk,som att jag bara är i vägen för dom och stör dom.
att folk tycker det men ingen vågar säga nått,för att de är rädda att jag ska bli sårad!
Jag vet verkligen inte vem jag är längre,jag känner mig så världelös!


Kommentarer
Postat av: kovacevic

jo det är helt okej! gjort idag då? :D

2010-03-01 @ 21:12:32
URL: http://ellenemina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0