vad hände med den du var för mig?

Du tror att du vet så mycket,men sanningen är den att du vet ingenting!
Du tror att det är bara du som har det dåligt och jobbigt men sanningen är den att jag har detsamma.
Du säger att du är less,men vad tror du inte jag är då?
att ständigt behöva bråka, att ständigt behöva ha någon som blir sur på mig för allt jag gör.
Du säger att du bryr dig om mig men ska sanningen fram så bryr du dig inte ett skit!
För då skulle du ge mig en ärlig chans att få förklara en ärlig chans att få prata med dig,en ärlig chans att få föröka!Vad jag än gör blir allt fel för dig. gör jag det du bett mig om är det fel,gör jag tvärt emot det du sagt gör jag fel.Vad är det jag gör för fel,berätta det gör mig!?
Vad jag än gör blir allting bara fel i dina ögon,för det har du bestämmt dig att jag ska vara.
Ifall jag var en sådan stor börda för dig,varför ljög du då för mig så länge,varför gjorde du inte slut med det hela innan du lät det gå såhär långt?Jag vet att du blir arg,men vetu det blir jag med jag säger så mycket jag inte menar.Men nu är jag less riktigt less. Jag orkar inte må dåligt längre,hur mycket jag än försöker prata med dig och berätta hur jag känner kommer du aldrig att lyssna på mig och förstå.för du ger mig aldrig en chans. Men säg då inte att jag inte försöker eller att du bryr dig om mig. Bara för att du är arg,ledsen och rädd betyder inte det att du är den ända. Ska sanningen fram är jag också jävligt rädd. Men för det så ger jag inte upp på dig,jag tror frotfarande på dig och har du nått på hjärtat vill jag att du lättar på det och berättar för mig. För veru vad jag blir så förvirrad då du säger två olika saker till mig,jag vill veta en sak den rätta saken så jag slipper göra fel. Jag bad dig aldrig stanna,du lät dig frivilligt göra det. men ge mig då en ärlig chans,för vars tog du vägen för den du var för mig?
Kommentarer
Postat av: aad

finns här för dig gumman

2010-03-27 @ 21:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0