27 mars







Dagen har gått skitbra,morgonpasset måste jag säga var sjukt bra.
Jobbigt och slitsamt men roligt som fan,dock vare typ alla andra som låg ner och var helt döda utom jag.
Sedan flöt dagen vidare och sista lektionen var mer än allt spårad,fick mig iallafall ett gott skratt!
Kvällen har bestått av att jag drog till olivia och där har vi varit hela kvällen.
Är dock på lite dåligt humör nu men mest ledsen så ska försöka sova snart.
Tur att olivia iallafall lugnar ner mig då jag är som argast,tack gumman du är bäst!
Joss ringde också så vi pratade ut om olika saker,måste säga att det var sjukt skönt att få prata med henne!
nåväl nu blir det snart sängen!
Kommentarer
Postat av: Oliivia

Tack för en rolig kväll gumman! (L) det är alltid kul med dig, och jag kommer alltid finnas här för dig!

hatar att se dig ledsen =/ <3

2010-03-27 @ 00:58:59
URL: http://oliviaastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0