10 mars





















Ja då var man hemma igen.
har kännt mig som en liten drasdocka som flänger hit och dit!
det blev så att jag stannade i byske yttligare en dag så efter några dagar i byste så hann jag just hem i tid innan jag skulle vidare till medle och vara där med tjejerna.han bara vara hemma 10minuter sedan var det att dra igen och där har jag spenderat eftermiddagen idag. kom hem för ett tag sedan och imorgon blir det stan för att ta sista gardacil sprutan.

måste faktist säga att jag hade sjukt kul i byske,måste göras om en till gång och redan imorgon ser jag flickorna igen! det var en massa prat och en massa skratt.ett och annat baktanke också,och nu behövde jag det mest.
har saknat mina små flickor som jag kännt sedan jag var liten.soffe snopp och jag har ju kännt varandra sedan vi var 6-7år.så det var skönt att prata ut.nu blir det att duscha och äta middag efter en frilufs dag med grilla korv och åka bakom skoter idag.kännde mig som en snögubbe då jag kom hem!


om ni bara visste hur mitt liv var, skulle erat vara en barnlek.
om ni bara visste hur det är att stå på egna ben.
om ni bara visste hur det var att lära känna mig.
men det gör ni inte och det kommer ni aldrig att göra,det tog ett och ett halvt år för en person att lära känna mig,han kom närmanst men han skulle behövt ett och ett halvt år till för att lära känna mig helt!

Kommentarer
Postat av: Maja (:

gud va söt blogg, underbara och intressanta inlägg! (: släng gärna in en kommentar på min blogg också!



puss

2010-03-10 @ 20:50:23
URL: http://styli.blogg.se/
Postat av: josefin

gardasilssprutan </3 :P

2010-03-11 @ 18:22:34
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0