Tatuera mig?

Jag har alltid varit dubbelmoral då det gäller tatuering och att själv tatuera mig.
Har som aldrig fattat meningen med att göra min kropp tillgjord för att bli snyggare.
MEN jag har också sagt att ska jag göra en någon gång så ska den vara personlig,och efter att jag och sandra en kväll kollade på enbart tatueringar så blev jag lite sugen.JA tänk lilla neggativa jag. har alltid vetat vad jag velat ha och nu så börjas det att utvecklas.så jag tänkte slänga upp lite exempel vad jag skulle vela göra. två av de är jag redan bombsäker på att de blir dom ifall sen i livet.


Skulle vela ha en text bak i nacken där det står.
follow your heart!
everything will be okey in the end, and if it's not okey, it's not the end!




Både övre tatueringen och den nedre tatueringen vill jag göra.rätt coola faktist men love har jag velat göra länge!



Skulle vela göra en liknande av denna fast mindre stjärnor och lägga in mitt sjärntecken i den.


denna skulle jag också vela göra fast istället för att skriva som hon skrev skulle jag vela skriva nicaragua där jag är född.

De är nedan är mer bara underingar.
är inte lika säker på dom men skulle vara kul iallafall
Har ju velat göra en döskalle i några år nu.men men som sagt dom är jag inte lika säkra på!







så vad tycks :) ?
vilka är finast ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0