Platser jag måste besöka innan jag dör!

Eftersom att jag älskar att resa så finns det vissa ställen jag ska besöka innan jag dör.

- Egypten och se pyramider och se öknen
- Frankrike se eiffeltornet samt shoppa i paris mode stad
- Kina och se allt mellan himmel och jord,se även deras vackra tempel
- Indien se deras kultur och vackra tempel med den shiva
- Dubai för att det är ett rikt namn och verkar spännande
- Palestina för att alla fruktar sånna länder därför vill jag dit och se mer än bara det man ser i tv.
- Thailand och se mer än bara turist ställen samt att jag älskar landet
- Hawaii för att det är så annorlunda och alltid varit ett "paradis" ställe





Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Jag skulle också vilja åka till alla de ställena :)

2010-03-20 @ 18:35:08
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0