Mi corazon doele

Skulle jag kunna gråta nu hade jag gjort det.
Hjärtat gör så fruktansvärt ont!
jag vill släppa ut allt inom mig men vet att det inte går för vem skulle lyssna?
Finns bara en person som känner mig och som jag kan lita på men den personen finns inte här.önskade att den gjorde det men,den gör tyvärr inte det.
Det känns som jag har svårt att ta tag i saker och förnekar hur sanningen verkligen är.
Jag vet att det jag gör är ett misstag men kan inte låta bli att göra det ändå.
Jag vet vad jag borde göra och vad som egentligen är rätt,men det går bara inte.
Jag är rädd för att såra och för att bli sårad. Jag vet att jag sårar dig med det jag gör,men förlåt mig!
Fick höra en sak från mamma idag och jag förnekade det med att bara gå min väg.
Anledningen varför jag inte tar tag i det är för att jag vet att det skulle bli jag som blev mest sårad av det.
Då du den dagen inte står där bakom mig vet jag att jag kommer ångra det jag gjort.
Men att se dig sårar mer än att låta bli,och jag önska jag var som du. att jag kunde klara av det och vara stark,inte bara stark för mig utan stark för dig.Men jag förtränger istället. Du tror på mig och du har alltid varit stolt över mig.Men jag är rädd,förlåt för det jag gör. Jag önska jag kunde göra annars,men det gör för ont i hjärtat! En dag går du bara och jag vet att jag hade blivit sårad mest av alla. Förlåt mig,jag älskar dig!

Allt går som en berg och dal bana för mig.
Att veta sanningen om folk men inte kunna säga den till någon.
Det är en tung börda då man bara är människa,varken barn eller vuxen.
Jag önskade jag kunde säga den men vem skulle göra nått och av alla människor jag?
Jag önska jag räckte till men ibland så kan jag inte det.
Jag önska jag kunde göra mer än vad jag gör,men jag kan inte det.
Det gör så ont att bara stå där och se på medans det inte finns någonting att göra.
av alla misstag jag gjort önskade jag att jag kunde ändra dom nu,en dag är det försent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0