en dröm av alla drömmar

Påvägen till olivia i fredags slog det mig.
Då jag får körkortet och har pengar ska jag ta med mig några vänner och köra bil hela sverige ner.
Jag ska njuta av varje liten sekund i mitt liv och göra det som faller mig in.
Jag ska köra härifrån lilla skellefteå ända ner till skåna och tillbaka hem igen.
Jag ska stanna på varje ställe jag vill stanna och se och festa och bara göra saker som är roligt.
Jag ska kampa och bo på hotell jag ska leva livet och vara lagomt ung,känna att jag lever.
Sen ska jag tillbaka hem igen tjäna pengar och fara utomlands.
Jag vet redan vilka jag förmodligen skulle ta med mig,men allting kan ändras!
Jag längtar iallafall tills jag tagit körkortet!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0