7 mars



Dagen har inte besått av så mycket måste jag säga.
klev upp och åt frukost där vid 12 halv 1 tiden,sedan la jag mig i sängen igen och kollade lite på tv.
Då jag såg på klockan nästa gång var den halv två så då skyndade jag mig in i duschen för att göra mig klar för att sedan fara till edda och kolla på en matchanalys med grabbarna från specialidrotten.
Så jag kom precis hem därifrån och åt just middag med.
Så jag hade mer eller mindre bara tänkt skriva detta inlägg för nu ska jag vidare till jossan och tillbringa kvällen där med henne och belinda som kommer lite senare ikväll. Så så ser min kväll ut hoppas ni får lika bra kväll!
bloggar kanske lite senare,tjing!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0