6 mars




Har saknar mina små katter,det var så underbart att få pussa dom igen!







Då har man kommit hem efter en lugn lördags kväll.
vi gjorde inte så mycket pratade såg lite film och satt en stund framför tvn med micke och maria!
så det blir att ses på måndag igen då vi ska gå på stan. egentligen borde jag inte dit eftersom jag inte har råd att spendera nått på kläder,men jag känner att jag måste iallafall.så nu längtar jag dit!

Tidigare på dagen hände det inte heller så mycket,låg och sov till halv 12 men sedan så kännde jag att nae fan måste upp. så jag slog iallafall på tv och låg där i sängen och mös kanske en timme innan jag pallrade mig ner för frukost.efter frukosten hade jag bestämmt mig för att gå ut och fota lite men mamma bad mig färga hennes hår så jag stannde hemma och väntade på henne men råkade somna om. så det blev ingen fotning idag.
Då jag just hade hett på mig färgnings vantarna och stod och färgade mammas hår kändes det som jag skulle svimma,det bara svartnade för ögonen och sedan började jag må ialla så jag sprang in på toan och satt där inne kanske 10min och drack vatten.försökte ställa mig upp några gånger men kände hur illamåendet kom tillbaka.så där inne satt jag tills jag kunde resa mig igen och göra klart.
efter det blev det att städa rummet lite och sedan hoppa in i duschen och bege mig vidare till olivia!
imorgon blir det match analys med grabbarna och sedan joss.
så vi hörs imorgon sov gott puss!
Kommentarer
Postat av: Anonym

jag snor lite bilder från dig sötnos :]<3<3

2010-03-07 @ 00:47:13
URL: http://oliviaastenlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för en trevlig kväll honey, btw :*<3<3

2010-03-07 @ 00:47:28
URL: http://oliviaastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0