5 mars











Lite bilder från dagiset bjuder jag på !
Ursch det var sista dagen idag och nae fy farao det var verkligen inte roligt,hade gärna kunnat jobba över och gått hem 5 istället för kl 1. Dagen började med frukost till barnen och sedan så kom ju de minsta på dagiset.
Vi satt en stund vid entren och kollade på medans traktorn for och skopade bort all snö.
på vägen in såg jag någon bekant komma in,och mycket riktigt så vare mia (oskars mammas svägerska)
så det var faktist ganska så roligt faktist att få se henne igen. Hade ju sagt att jag skulle praktisera i 7veckor och eftersom hon jobbar på dagis så sa vi att vi skulle kanske ses och mycket riktigt sista dagen och allt så jobbade hon hos oss,så vi hade ganska mycket att prata om.Så det var roligt att få se henne igen.
nåväl vi blev ju bjudna på teater av bf elever som gick i 3an så vi for och kollade och kan säga att barnen uppskattade det!

Då jag kom tillbaka gick vi ut fram tills det var lunch och möttes jag inte vad min lilla ängel som kom glad som alltid springandes med armarna öppna och gav mig en kram.så vi stod och myste en stund sedan for jag och åkte madrass med han.senare så pratade vi om mina betyg och jag blev sjukt glad.fick full pott på allting så jag hoppas på ett mvg av lärarna.hoppas!
aja kommer sakna stället som faan,men de gav mig en kram fröknarna och sa att de var som att förlora en kolega och ville att jag skulle komma tillbaka,så jag ska nog fara och besöka dem någon dag tror jag:)

Ikväll blir det en riktigt mys dag för mig och ska ta det lungt.
imorgon blir det olivia vilket jag ser fram emot,synd bara att vi bort varandra så långt bort!
och på söndag blir det jossan,så helgen ser då bra ut iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0