4 mars


Jag hoppas inte du dödar mig nu,men observera att det var i 9an!

Idag hade jag tänkt ta och berätta om min dag på dagiset.
det har varit en stressig dag måste jag säga men det var ju världens finaste väder så det får duga!
Men trotts det så får jag bara ångest över att det är sista dagen imorgon,har hänt så mycket på 7 veckor.
får nästan en liten tår i ögat då jag tänker på det.älskar ju där jag är!
Idag så hade vi skattjakt med barnen där jag hade lagt choklad och kola sås i en guldpåse sedan fick barnen leta det och då de hittat den så skulle de sätta sig vid bordet så skulle vi alla äta glass tillsammans.kan ju ta och berättade att det var uppskattat! efter det gick vi ut och det var sjukt jobbigt för mig,mina ögon är extremt kännsliga mot sol och snö på samma gång. men det var skönt!
Fick även se lillebror åt en kille som just blivit storebror.tror ni inte man börjar längta sjukt mycket tills man själv står där en dag med barnvagn och en bebis i famnen. fick en liten kille som gav mig en puss idag och satt i mitt knä hela dagen.de är så mysigt med barn. men även det allra bästa tar ju slut någon gång.
ska försöka skaffa sommarjobb där till sommaren ifall jag har tur,om inte annat hälsa på för det ville dom att jag skulle göra! men nu måste jag sova börjar 7 imorgon,sista dagen.
förjävligt!!

och ikväll har jag varit med sofia,såg upp med henne för hon ville se den.
men det blev väll mer prat än snack vilket var lite roligt men det var skönt med en lugn kväll med vännerna.
får hoppas vi hittar på nått till lovet också,tack gumman!
Kommentarer
Postat av: Anonym

JA SKA SÄKERLIGEN DÖDA DIG YAOSKA HÄGGMAN

2010-03-05 @ 12:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0