31 mars


Mitt hjärta är stort!

Dagen var faktist rätt bra måste jag säga.
Förutom att någon på våran skola hade tydligen "jätteroligt" med att tända på en plastblomma eller lägga ner en cigg i en plastblomma så den började tända eld. Det blev så att hela skolan gick springa ut på gården och vänta tills brandkåren kom och berättade att det var lungt. Vi hann inte vara ute och vänta så länge då ett snöbollskrig startade och det for snöbollar överallt hit och dit. Ärligt talat blev jag faktist ganska så irriterad. Det var kul sådär 2minuter men efter 5 minuter till blev det inte roligt längre, då tycker jag att det börjar bli jobbigt.
Jag menar visst går vi gymnasiet inte 5an? vill man ha snöbollskrig så har man det med dom som vill ha det inte med alla som inte vill ha det. Nåväl det slutade med att min lärare fick en snöboll på armen DÅ slutade alla,inte moget enligt mig!


Efter skolan så for jag hem och åt sedan har jag varit ute och övningskört nästan hela kvällen.
Det gick faktist hyffsat bra måste jag säga,men har svårt för att hantera stressiga situationer.
Men det kommer gå bra så småning om som det ser ut nu kommer det gå fort.
Det roliga var att en kille och hans pappa hade tydligen kommit på samma ställe att övningsköra på precis som vi så vi for efter ett tag,pappa tyckte inte det känndes så tryggt med två stycket som övningskör på samma plats haha. Och sedan har jag suttit här vid datorn hela dagen,så nu blir det tända ljus popcorn och en film.Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0