3 mars



Denna vän har varit efterlängtad och sjukt skönt att få vara med henne en liten stund idag!
Dagen har bestått av det gammla vanliga,dagiset.
ursch det börjar verkligen närma sig slutet och igår kom det fram ett litet barn till mig stod och kollade upp på mig och kallade mig mamma och sträckte upp händerna så jag skulle bära han. ursch sånt värmer i hjärtat och det gör så ont att lämna det nu! det är ju torsdag imorgon och betyder näst sista dagen!

Senare mot kvällen såg jag film med lillebror och så kom ju mina underbara skor,asså fyfan vad glad jag blev!
Efter det så har jag varit med sara en stund på kvällen men måste verkligen lägga mig tidigt idag,det blev lite för sent igår.så det blir natti natti för mig nu! sov gott!
Kommentarer
Postat av: MAGDA - S E V E N D A Y S

söt du är!

2010-03-08 @ 11:48:33
URL: http://sevendays.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0