29 mars



Skolan varade inte så länge idag eftersom att jag slutade vid halv 1 tiden.
Efter skolan drog jag vidare för att leta sommarjobb eller helg jobb. Är dock lite sent ute vilket är ganska typiskt mig men jag hoppas det ska gå vägen iallafall. Efter det blev det att sitta vid datorn en stund och skriva lite till vänner och sura lite för mig själv,ibland behöver jag sura av mig på bloggen. Fattar egentligen inte nu varför jag blev så upprörd men det är väll hormonerna som spökar..

Kvällen har jag tillbringat med denna pingla ovan.
Det var ju ett tag sedan nu som jag och sara var med varandra så det var ganska skönt att få se henne efter en sån lång tid. Det blir nog att hitta på någonting på lovet också som det ser ut just nu,så jag hoppas det blir av.
Snart så ropar sängen på mig hade tänt ta en tidig kväll av alla sena kvällar jag haft.
är som en liten rugguggla som är uppe så sent på natten och hoar i tomma intet.
Nae nu börjar min fantasi att spåra,skriver mer imorgon kväll puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0