23 mars



Tog fram solbrillorna idag för första gången och då fick jag verkligen en sommarkänsla därför slänger jag in en bild sen i sommras.
SKoldagen gick rätt fort faktist och där mot slutet så blev det mycket skratt och flams mellan mig och jossan.
Spårad dag men den funkade helt perfekt. Imorgon blir det träning direkt på morgonen och det känns underbart och soffesnopp senare på kvällen. Fick även ett samtal av sandra idag där vi har planerat att jag ska gå catwalk senare i april för bikbok och kläderna hämtar vi redan nästa vecka. lite pirrigt inte min grej direkt,men ser ändå fram emot det.Senare på dagen har jag inte gjort så mycket målat naglarna och mest bara påtat på lite.
Blir lite tv nu sen förmodligen en tidig kväll. ha en fortsatt trevlig kväll puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0