21 mars



Vaknade av att morsan kom in i rummet idag och sa att det var dags att vakna.
vanligtvis brukar jag få en hel uppläxning av min hund då han tycker att det är dags och det brukar oftast vara vid 7 tiden på morgonen. Gick upp och åt frukost och såg tv med mamma och lillebror en stund,sen gick jag upp.
Strax efter kom min lilla älskling hem och det är så jäkla skönt att ha han hemma!
Fast han är som en liten bebis,snacka om att man ska ha koll på han.
Då han kom hem så hittade han inget att bära i munnen så han tog en av mina tjocksockar jag fick av eva förra året sen hittade han något ännu mer spännande. Jag och olivias ansiktsmask sedan igår så det var bara att dyka in i hans mun direkt och få ut den. haha snacka om att han har charm hunden.I love him!♥

Sen har jag inte gjort ett skit idag,tänkt en massa på allt som hänt senaste tiden och tänkt på massa känslor..
Och kvällen tillbringade jag med bästa vännen joss,hon gjorde lite läxa medans jag satt och skrattade för mig själv åt wipeout. sedan såg vi ballar av stål tillsammans och nu börjar sängen att kalla.
Imorgon bär det av till skolan igen,men först sovmorgon!

Btw,ÄNTLIGEN har papprerna kommit fått vänta i 2 månader men NU,NU ska jag ut och köra.
så redan imorgon efter skolan börjar jag! akta er!
Kommentarer
Postat av: alvaa

vad gör du idag? :)

2010-03-22 @ 13:57:26
URL: http://alltidalva.blogg.se/
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

söt hund ;)

2010-03-22 @ 16:19:29
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0