20 mars





Dagen började med att jag vaknade i byske. Måste säga att jag hade en otroligt bra sömn dock var det lite trångt och varmt tack vare att jag sov mellan soffe och sandra. Men det funkade iallafall.
Vid halv 4 drog jag mig vidare hemåt för att sedan äta med mammsen och lillebror.
Pappa är borta i arjeplog och kommer hem imorgon.

Ikvällen har jag tillbringat med olivia och vi har pratat och ätit en massa onyttiga saker sedan gjort anisktsmask och sett män som hatar kvinnor. var länge sedan jag såg dom men var kul att få se om dom igen.
Imorgon blir det att vara med joss men först blir det läggdags.
Tack för en toppen dag flickor!
Jag älskar er! ♥
Kommentarer
Postat av: alvaa

Tack så mycket! :)

2010-03-21 @ 13:38:56
URL: http://alltidalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0