2 mars


En bild från i sommras då jag var i ungern!

Känner verkligen att denna blogg börja bli lite egotrippad med massa bilder på mig själv.
ärligt talat så har jag tänkt ta bilder med min älskade kamera men jag är för lat haha jag orkar inte så då letar jag hellre upp bilder på mig själv..får börja ta tag i det dära snart!

Idag har dagen gått rätt fort,men kan lova att jag var trött då jag vaknade i morse.
Ville allt annat än kliva upp ur sängen,kände mig som ett dött lik.
Jag hatar verkligen att se mig i spegeln på morgonen för jag ser verkligen likblek ut.
Ja jag är brun men jag känner mig vit fast jag är brun!

nåväl slutade ju iallafall kl 2 idag så det är ju rätt bra.
har gjort lite läxa sådär i huvudet idag,måste börja ta tag i det med snart!
ikväll blir det att lägga sig i sängen och kolla på desperate houswives som börjar kl 9,missa inte det!
och imorgon så börjar ju greys anatomy så det får ni inte heller missa!
men nu ska jag hoppa in i duschen hare puss!


Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig olivia,
du är guld värd du med gumman!♥
Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Klart man ska se DHW och efter det blir det Cougar Town :)

2010-03-02 @ 20:34:32
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Sandra

sv: Tack så mkt! :D

2010-03-02 @ 20:41:22
URL: http://guccilady.blogg.se/
Postat av: Oliivia

kommer alltid hålla dig i handen och stå vid din sida och aldrig lämna dig! (L)

du är guldvärd för mig vännen, utan dig vet jag inte heller vad jag skulle ha gjort!(L)

2010-03-03 @ 10:32:44
URL: http://oliviaastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0