19 mars



Hade sovmorgon till kl kvart över 12 idag vilket var rätt skönt hann göra läxan klar.
Dagen blev inte så lång som jag trodde den skulle bli med tanke på att jag slutade kl kvart i 4.
Som det ser ut just nu så ska jag fortsätta göra läxa eftersom jag har mycket kvar att göra en hel uppsats.
Känns väll sådär eftersom jag inte vet vad jag ska skriva om. Men måste säga att jag känner mig rätt nöjd med mig själv som äntligen börjar ta tag i saker och lämna in dom i tid. Kan ju ta och säga er att sista inlämningen jag gjorde före jul och praktiken så fick jag VG+ i och det var idrott så att som det ser ut nu så har jag VG+ känner mig råå glad och förhoppningsvis så kommer jag upp till ett MVG :)
ikväll blir det soffe och vi kanske drar vidare till byske,får se. men ska göra läxan nu så jag blir klar,ha en trevlig kväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0