17 mars

Dagen har varit stressande måste jag säga.
ville allting annat än att kliva upp ur min varma säng idag och bara dra mig,men plikten väntade och jag var tvungen upp iallafall. Började dagen med specialidrott så det var rätt skönt att få piggna till där en stund och fick även veta att fredag är vi lediga från den så då får jag verkligen dra mig till kl 1 någon gång.
Sedan rullade skolan på och då vi slutade drog jag en snabbis in till stan för att kolla ifall en tröja hade kommit in och kollade på sportbhar eftersom min har sprungit bort. Sedan har jag tillbringat hela kvällen åt att göra läxa och det känns som att man aldrig blir klar. känner mig så stressad men är snart klar som tur är.

Imorgon blir det att fortsätta på läxan sedan så ska jag på bio med mina små flickor sandra och sofia och se remember me,så jag hoppas den är bra. ifall någon sett den kan ni gära svara ifall den var bra eller inte :)?
men nu ska jag ta och lägga mig känner mig trött.sov gott!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0