16 mars


Jag älskar dig,och du betyder så mycket för mig.vad skulle jag göra utan dig?♥

Dagen har just slutat för mig och min nybäddade säng väntar.
SKolan gick otroligt bra,dock lite långtråkig men känner redan att nu måste jag ta tag i saker.
Efter skolan träffade jag olivia på stan så vi hann inte gå där så länge men en stund.
sedan cyklade vi hem till mig där vi åt middag och låg mest och pratade hela dagen om precis allting.
och senare på kvällen såg vi desperate housewives och bara myste med popcorn!
Det är otroligt skönt att ha någon vid sin sida som förstår en till 100% hur man mår och hur det känns.
Det är så jävla skönt att ha henne där som lyssnar på det larvigaste sakerna jag har att säga! tro det eller ej men jag älskar henne! en liten stjärna på himmlen♥

Imorgon blir det skola igen och specialidrott med grabbarna. skriver mer imorgon.nu ska jag sova god natt!


Vem sa att kärlek var lätt?
Jag älskar fortfarande dig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0