15 mars



Då var första dagen på skolan avklarat och det känns skönt!
blir dock ett litet sent inlägg just nu.
Men som sagt dagen gick bra fick lite sovmorgon så jag behövde inte stressa och jag hade bara två lektioner.
så vid lunchtid så for jag och vännerna i klassen och åt på dallas eftersom ingen av oss gillar blodpudding.
Senare drog jag en stund på stan med belinda och visst är det typiskt.
har letat en svart tröja hur länge som helst som jag vill ha bara någon i svart.då jag väl hittar den jag vill ha eller kan tänka mig så finns den inte i min storlek. men ska dit imorgon också och leta vidare. hittade även en skjorta på bikbok dock så kostade den 300kr. Sedan drog jag hem och la mig i sängen och tog en liten tupplur.
måste säga att det var konstigt att komma hem från skolan och veta att du inte finns där längre och välkommnar mig med dina varma kramar,ditt underbara leende..saknade det lite grann faktist,det gjorde dagen att man bara ville komma hem fortare. men senare på kvällen har jag bara gjort läxa!

Imorgon blir det stan igen och leta vidare sen ska olivia komma och äta middag med oss och så ska vi ha myspys senare på kvällen och se desperate house wives så det ser jag fram emot. Men ha en fortsatt trevlig kväll,jag ska börja bege mig snart till sängs hade jag tänkt. Puss !
Kommentarer
Postat av: CISSI

SV Jag bestämmer själv vad jag vill skriva i min blogg men tack för din åsikt ändå. Typ ingenting jag skriver är seriöst och jag menar aldrig något illa mot någon, om man säger såhär så är det ju svårt att förstå vilket tonfall jag använder på bloggen. Men ibland kan det som jag menar som skämtsamt uppfattas som aggressivt, men det är inte alls så ;)



Jag skriver på ett skämtsamt sätt, jag menar aldrig något illa. Men läs inte om det inte passar.

2010-03-15 @ 22:14:20
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: CISSI

SV Om filmen, jo den var ganska bra. Alltså den var lite wicked, min hjärnkapacitet är under all förväntan så cissi fatta 0. Den var inte så bra som jag trodde att den skulle vara men ett helt ok tidsfördriv ;)

2010-03-15 @ 22:19:43
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0