14 mars

Då var man hemma från en byske vist igen.
Har varit där mycket på lovet faktist och jag kan inte direkt säga att jag är missnöjd med det heller!
SKönt att få komma ifrån allting en stund,men sen kommer ju problemen tillbaka då man kommer hem..

Nåväl imorgon börjar skolan om igen,vilket betyder sista lediga kvällen ikväll.
Efter att ha varit från skolan i drygt 8 veckor saknar man vännerna ganska mycket,så lite längtar man tillbaka!
så det blir att leta fram kläder till imorgon och sakta men säkert börja dra sig till sängs!
förhoppningsvis blir det bio till veckan också med flickorna och se remember me,men nu blire natti natt!


Det skulle ha blivit 1år och 7 månader idag.
jag saknar dig och det vi hade,du var min bästa vän!
och jag hatar att leva i det förflutna!
saknar dig älskling,du betydde livet för mig!

14/7-2008 ett datum för livet!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0