12 mars


ungern och sommaren,längtar!

Vaknade halv 1 idag,inte mina bästa sidor direkt.
Måste erkänna att de senaste åren har jag blivit som en liten uggla,är verkligen en nattmänniska.
då jag var mindre var jag morgonpigg men nu är det sällan jag är det. jag drar mig hellre till natten!

Har inte hänt mycket idag,hade tänkt vara duktig och städa rummet samt skriva klart mitt cv och göra lite läxa.
dock blev inget av det av,låg hellre och såg på tv med min kära hund som stup i kvarten ska in och ut ur mitt rum. nåväl kvällen spenderar jag med min kära kompis olivia så det blir bra!

inte nog med det lovet är snart slut och det känns väll inte direkt sådär jätte jättebra.
men det ska väll också ta slut någon gång det med! nu ska jag iallafall fixa mig innan olivia kommer.
ha en trevlig kväll!
Kommentarer
Postat av: Jessica Rosén

Åh så himla skönt det där såg ut sitta i bikini och bara sola och slappna av!!

2010-03-13 @ 01:13:10
URL: http://jessicar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0