11 mars


everything will be okey in the end, and if it's not okey, it's not the end!

Dagen har gått fort tycker jag.vaknade ca halv 12 då jag klev upp och åt frukost.
mamma och pappa gillar inte att jag vaknar så sent med tanke på att jag inte äter någonting sen på hela dagen.
Sedan gjorde jag mig iordning för att fara ner på stan och ta min sista spruta,måste säga att det sved till faktist.
men det sjuka var att han tog det nästan under armen,men men.

efter det mötte jag upp flickorna där vi sedan gick på bio för att se alice i underlandet men hade inte råd.
så vi drog hem till mig och tänkte över saken men just i sista minut ångrade vi oss.det blir bio sen!
så här har vi varit hela kvällen och verkligen inte gjort mycket,har ahft mina egna problem idag.
två flugor i en smäll,men båda var bra som tur var!

förmodligen så blir det att jag far vidare till byske igen på lördag till söndag!
och imorgon ska jag vara med olivia,ska bli kul!
men nu ska jag lägga mig ner och se film,god natt!

i will always love you!


Kommentarer
Postat av: josefin

nu är färgen gjord :P

2010-03-12 @ 12:06:59
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0