Dagens roliga historia

Sara kom hem till mig nyss och hämtade sin tröja som hon råkade lämna här igår.
Och då hon kom hit fick vi oss ett gott skratt. Det hela började med imorse.


Då jag skulle städa mitt rum lite hittade jag tröjan på golvet vid min väska som jag inte packat upp sedan fällfors.
Så jag tog upp tröjan och trodde den var min. Har en exakt likadan fast mycket mycket längre än vad hennes var.
Så jag bara stod och gapade och tänkte för mig själv "shit har min tröja krypt såhär mycket,hur kan det komma sig jag har inte tvättat den och vars är fickorna på den?" stod som ett fån och gapade för mig själv.

Sedan tänkte jag att det kanske är en av kims ex eller hans styvsysters som jag råkat få med mig hem.
Men hade det varit kims ex så fattar jag inte hur den hade kommit in bland mina kläder.
Och hade det varit vilmas så förstår jag inte varför hon hade lagt den i min väska den är för stor för henne eftersom det är storlek 36 och vilma har aldrig varit inne i kims rum.så där stod jag med en tröja i handen och fattade ingenting.

För en stund ringde sara mig och sa.
Hej har du en av mina tröjor hemma hos dig? Min är borta och jag hittar inte igen den.
Jag frågade mamma om den var i stugan eller om hon hade tvättat den och det hade hon inte så jag undrar om den är hos dig.

Lyckligtvis var det saras tröja som jag trodde var vilmas eller kims mamma.
Och då jag berättade för sara så började vi skratta för det var så komiskt att båda hade letat och försökt ta reda på vems det var och där stod vi med saras tröja. Jag fick mig då ett gott skratt iallafall! lite rolig händelse
!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0