a broken heart

Ibland förstår jag mig inte på kärlek!
Det är så jobbigt att glömma någonting man verkligen vill glömma.
Kan inte sluta tänka på dagen jag svek någon i mina ögon för att jag inte klarade av trycket själv.
Jag brukar klara mig igenom det mesta men kände verkligen att jag kommer bryta ihop ifall jag håller mitt löfte.
Jag klarar helt enkelt inte av att vara i samma rum som någon som gjort mig så förbannat ledsen och fått mig att må så dåligt,det går bara inte. Speciellt inte då jag inte är välkommen hos han längre. Tårarna skulle bara falla och jag hade brytit ihop direkt,det går helt enkelt inte. Jag önskade jag var starkare än vad jag är,men jag klarar inte av att se den jag en gång älskat fått mig att må så enormt jävla dåligt. Besvikelsen över hur han blivit mot mig är så enormt stor och den har krossat mitt hjärta helt!
Dagen jag bara vände mig om med tårarna rinnande och rymde,besvikelsen över mig själv kommer jag aldrig glömma. Det var ett farväl!

Jag önskade jag kunde ge mitt hjärta till någon som verkligen förtjänade det!
Någon som faktist är bra för mig och jag vet skulle uppskatta mig och älska mig för den jag var.
Jag är så ledsen för att jag inte räcker till just nu,men jag hoppas jag en dag kommer att göra det.
För jag vill ge mitt hjärta till dig,Jag vet att du skulle hålla det tätt intill ditt och inte ge upp på mig.
Jag vet att du förstår mig och att du söttar mig i varje val jag gör,så länge jag följer mitt hjärta!

Förlåt för dom jag svikit och för dom jag inte räckte till åt.
Jag hoppas att jag en dag kan räcka till åt dig och att jag en dag kan börja älska igen som jag gjorde förut.
Jag vill älska och bli älskad en gång till men vara säker på att inte någon krossar mitt hjärta igen.
Förlåt för att jag inte räcker till just nu och inte kan ge dig det du vill ha.
Jag hoppas jag en dag kan göra det.
Och fram tills dess vill jag bara säga.

Förlåt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0