8 juni




Vi drog på stan och åt glass.


Emelie bjuter som ett barn av sin glass,muuummmss!






Jag och bästa vännen !


Hjärtekort vi gav till alla!




Sådär såg jag ut idag!

Då var det sista skoldagen idag och det känns toppen!
Vilket betyder sommarlov för mig,fast det känns inte som det eftersom det inte är skolavslutning.

Efter skolan for jag hem och åt sedan på min teori där jag var fram tills balen började.
Mycket vakert och några ansikten känner man igen,längtar tills det blir våran tur sen!

Ikväll blir det att ta det lungt tror jag,känner att jag behöver det!
Kommentarer
Postat av: emma

sv, ååh va härligt att ha massa husdjur!:D

jag har bara en katt:p fast det är ju bättre än inget förståss!;)

2010-06-08 @ 22:52:26
URL: http://askerkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0