7 juni



Dagens nötarlåt!

Hallå kära läsare!
Dagen har rullat på bra och som ni ser på min blogg har jag väll sammanfattat dagen rätt bra också!
Ska snart måla naglarna så jag tänkte att jag lägger upp bilder på det senare,förmodligen imorgon.

Nu på kvällen så har jag tillbringat den med saradara och mer eller mindre bara tagit det lungt.
Är fortfarande enormt förkyld vilket känns piss..

Imorgon är det sista skoldagen för mig eftersom jag slipper ons och tors i skolan.
Sen blir det teori senare på dagen och så ska jag möta upp mina vänner för att se balen tillsammans med dom.
Tyvärr så slutar min teori 20 i 6 så jag missar en del av balen men ska skynda mig dit så fort jag kan!
Kommentarer
Postat av: Madde

Ikväll har jag mest slappat i soffan och suttit vid datorn. Hoppas du haft en fin kväll. kram

2010-06-07 @ 22:08:08
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0