28 juni

Idag har jag varit på stan och försökt shoppa loss iallafall,vilket inte gick så bra men ändå.
Men jag kom då hem med nått iallafall!

Sen har jag klippt gräsmattan och så,gick rätt fort men fick förbannat ont i mitt knä efteråt.
Fick iallafall 50kr av pappa för att jag gjorde det,inte mycket pengar men det duger iallafall.
En resa till fällfors !

Senare på kvällen så for jag ut och körde med pappa.
Ärligt talat det gick skit var så enormt okoncentrerad ,bättre lycka imorgon!

Nu blir det att duscha och krypa ner i sängen för att se klart min film.
Poppa popcorn som vanligt är enormt sugen och bara vila mitt knä.
Så hare så bra och sov gott kära ni, puss puss !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0