14 juni



Hallå kära läsare!
Igår var jag med denna brutta och vi hade det nice faktist.
Vi pratade lite om saker som hänt sen for vi på coop och köpte lite saker.
Så vi satt mest hela kvällen och gotta oss i olika onyttiga saker som vi såg på film. Det blev en sen kväll men det vare värt!

Idag har jag damsugat övervåningen på vårat hus,stolt flicka!
Sen har jag varit och kört på körskola vilket gick åt helvete!
Man kan ju säga att deras bilar var en aning lättare att köra än våran så jag kunde köra iväg rätt fort!
Ja helt fel gick det ju inte körläraren tyckte jag var duktig men jag själv tyckte det gick åt skogen.
Jag kan faktist bättre än vad jag gjorde det. bättre lycka nästa gång!

Ikväll blir det jossan och vad vi hittar på får vi se.
Vädret är inte direkt det finaste så vi får se.
Nu blir det att läsa teori och ta det lungt!

Kommentarer
Postat av: M A L I N H E, foto

Vad händer idag då? :)

2010-06-16 @ 15:09:51
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0