13 juni


Min nyttiga frukost och till höger kims frukost!

Vilken ser godast ut kanske?



Ursch vad jag har varit dålig på att uppdatera denna blogg i helgen,helt sjukt!
Har haft en helt fantastisk helg,men nu hinner jag uppdatera den lite bättre. iallafall i några dar till!
Helgen har som sagt bestått av party och sen bara vila upp mig. Imorgon är det ny vecka och det betyder att jag tar tag i sista teorilektionerna! såhär ser veckan ut

Måndag- Köra på körskola
Tisdag- Teori
Onsdag- Teori
Sen får vi se!


Nu ikväll blir det att vara med olivia gumman.
Det var ett tag sedan vi var med varandra,så jag ska snabbfixa mig före hon kommer!
Hörs sen puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0