VARNING, känsliga läsare!



Aj aj aj aj,säger jag bara!

Ursch och fy jag har fått världens största sår under läppen,och det gör ont kan jag lova!
Fick det för 3 dagar sedan och jag är mer eller mindre handikappad måste jag säga.

>Jag kan inte borsta tänderna normalt
>Jag kan inte äta normalt
>Jag kan inte le normalt
>Och jag kan verkligen inte pussas det gör ONT!


ärligt talat det känns skit och jag vill få bort den.
Ser ut som att jag har förstorat läpparna precis som kissies och silikon läppar kan verkligen få mig på dligt humör för dagen...
Kommentarer
Postat av: fanny

vet hur det känns! hade 7 sånna dära i käften samtidigt för några månader sen, inte kul alltså

2010-07-14 @ 17:18:16
URL: http://fannygr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0