Trästocks















Då var denna kväll snart slut och jag ska lägga mig ner och se en film med min lilla ängel.
Och idag har vi verkligen inte gjort så mycket,mest tagit det lungt.

Och ikväll har vi varit och hälsat på kims store bror vilket var jättetrevligt,
så det blir bio med han och hans tjej på lördag kväll.

Efter det drog vi oss vidare till trästocks där vi såg melissa horn!
Har lyssnat på henne ett tag nu och ärligt talat hon var bättre i verkligheten än då jag lyssnar på henne på spotify.
Extremt bra och platserna gjorde det inte sämre heller så dom som missade henne,missade verkligen nått!


Nu väntar bara marcus krunegård som jag också längtar till.
dock missar jag nog han,så om någon snäll liten stjäl där ute vill spela in han så jag också får se han sen då jag kommer hem skulle ni rädda min dag!

och då slänger jag in en liten fråga då jag väl är på G.
Vilka ska till trästocks i år ? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0