Svar på frågorna i inlägget - Nytt i garderoben

med tanke på att jag inte varit hemma dom senaste dagarna så är jag lite efter på bloggen.
och har inte kunnat svara på era kommentarer vilket jag beklagar.
Så jag passar på och svarar nu såhär i efterhand!


Postat av: Kevin
Hej (: jag köper den direkt av dig. tänkte köpa den till min älskade flickvän.. hör av dig 076-271-4884
Postat av: J*

Klänningen är skitsnygg :) om du inte vill ha den så vill jag jätte gärna köpa den för 200kr

Svar: Nu behöll jag klänningen så det blir tyvärr inte och sälja den till er.
Tack för buden iallafall! men säljer jag den kommer jag lägga upp den på bloggen och ni får fundera då!

 

Postat av: Saraa
Behåll klänningen! Den är otroligt fin! :), nu till frågan hähä (a) var har du köpt den? Finns den i svart?

Svar:
Jag köpte den på HM i skellefteå för 150 kr.
Tyvärr är det få om 36:or vilket min var i , och nej svart finns tyvärr inte heller kvar har letat jag med.
Dom färgerna som finns kvar är grönt och blått. den blåa var också otroligt fin och funderar på att köpa den också. men klänningen är ganska lång också så det blir lite släp på marken eller he upp den med ett bälte.
Har kollat på hemsidan också men finns tyvärr inte där heller,men håll utkik och hittar jag den tipsar jag om den också !


tack för alla kommentarer hoppas ni fick svar på era frågor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0