?

Fick ett sms idag från halebop.
Jag vet att jag aldrig har pengar på min telefon och jag vet att mina vänner tjatar på mig jämt och ständigt att jag ska ladda. Nu tycker tydligen halebop att det också är dax för mig att skaffa pengar.

På smset stod det att jag inte laddat min mobil på 5 månder,h e h e!
Vilket kan stämma också,så jag förstår nu att jag har dom bak i hälarna så det är väll bäst att ladda på då.
Ska göra det till veckan då jag kommer hem från fällfors.

haha lite roligt men nu mina kära små vänner,nu kan jag ringa och ni kan ringa mig.
för snart skaffat yaoska häggman pengar på sin mobil sedan stenåldern!
Kommentarer
Postat av: Belinda

Hahha, verkligen på tiden du ;)

2010-07-16 @ 17:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0