29 juli


Nu såhär just före jag far tänkte jag slänga upp en liten bild på hur det faktist såg ut i sängen med mina nya sängkläder.mysig eller hur .

Nåväl ska strax börja packa för att bege mig vidare till båtfors där jag ska tillbringa mina dagar fram till söndag tror jag. sen blir det att vara hemma ett tag och vidare till fällfors.

det skrämmer mig lite för jag kunde inte sova i morse och tog mig en lite funderare.
Och när jag tänker efter så är sommaren snart slut och hösten börjar åter igen,vilket betyder skola..
visserligen går jag sista året menb ändå. och vad har jag gjort i sommar?
inte direkt så mycket men det som skrämmer mig mest är att jag bara ätit jordgubbar 2 ggr i sommar och jag har inte ens tagit mig ett sommardopp trots att sommaren är snart slut...jises så seg jag är.


nåväl från det ena till det andra så kommer inte min uppdatering bli lika mycket på bloggen.
men ska försöka iallafall skriva ett inlägg per dag då jag är borta.
så med detta säger jag,ha det så bra så hörs vi sen.puss puss
Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: haha tack :) fast heathern är mer åt vänster ist för mer i mitten :/



mysiga sängkläder!! :)

2010-07-29 @ 15:37:38
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/
Postat av: CISSI

Är sängkläderna från H&M? :)

2010-07-29 @ 23:42:15
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0