27 juli



Hallå där kära läsare!
har inte gjort så mycket idag,vaknade enormt tidigt efter att älsklingen hostade halsen av sig så jag kunde inte sova. men jag lyckades då iallafall somna om efter ett tag.

dagen har bestått av ingenting egentligen,for en sväng på solbacken och köpte en dator till padre.
träffade även en kär lite polare där som jag stod och snackade strunt med några minuter tills hon var tvungen att återgå till jobbet.

nu har pojkvännen och min lillebror tänkt att vi ska på leos.
jippi,eller så inte men det funkar väll ändå.
snacka om impulsgrej men aja,så det blir leos ikväll sen mysa med grabben före han far imorgon för sen blire båtfors och då ses vi inte på en vecka.så jag bloggar mer sen hade!
Kommentarer
Postat av: Olivia

leos är ju rätt kul ändå :D :D

2010-07-27 @ 17:29:03
URL: http://oliviaastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0