14 juli



Yess pappa räddade min dag och mitt liv!

Morgonen började inte direkt bra.
Hade drömt någonting jag inte ville drömma och 20 min efter att jag vaknade var kim tvungen att fara hem..
Det var tänkt senare på dagen men det blev inte riktigt så.

Men pappa räddade stunden lite då han hade farit förbi apoteket och köpt aftex åt mig för min blåsa i munnen.
så nu har jag suttit som ett tok och smetat på mig det!

Nu på kvällen blir det inte så mycket direkt.
har rätt tråkigt så jag får sysselsätta mig med någoonting!

Jag kommer aldrig glömma dig!
Inte ens denna dag kan jag glömma.
Den var vår,och jag tänker på dig då!
Tack för allt du gav mig!
Kommentarer
Postat av: fanny

eller hur!

minns inte hur länge jag hade det exakt men sisådär 3-4 veckor kanske, gick fan ner i vikt för att det inte gick att äta haha;P

2010-07-14 @ 21:45:20
URL: http://fannygr.blogg.se/
Postat av: josefin

saknar dig jättemycket! sry för att jag inte har ringt dig men det har varit så mycket just nu. Lovar att ringa dig i veckan =)!

2010-07-16 @ 08:47:16
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0