1 månad

Igår hade jag och kim en månad tillsammans så jag tänkte att ni skulle få lite insikt om hur våran dag såg ut.
Den började med att vi for och shoppade med saradara en stund på dagen.
Efter det så for vi hem och åt lite före vi skulle ut och äta igen,h e h e!
Efter att vi varit ute och ätit på tatung så blev det att gå på bio med kims broder hans tjej och några kompisar till dom och se inception.

Ärligt talat så var den jättebra men enormt invecklad att förstå.
så det krävs mer än bara en gång för att verkligen förstå hela filmen. men det är absolut värd att se.
Så jag slänger upp lite bilder såhär på slutet av inlägget så ni får se!










Kommentarer
Postat av: emilia

jag köpte dom på h&m i finland, tror dom har funnits i stan också=)

2010-07-25 @ 18:45:10
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0