Tråk!

Lovar du att vara ärlig? Ja det gör jag

Du heter: Yaoska

Smeknamn:haha ingen aning alla kallar mig alltid olika saker:P


Låt som när du är ledsen sörjer till? hmm ingen aning sörjer inte



Vad tror folk om dig? ingen aning


Stämmer det? haha jaa

 

Vad får du oftast komplimanger för? hm ingen aning håller inte räkningen har fått komplimanger för det mesta. men kanske för ögongen


Vad säger du för att imponera på någon? hahah säger inget flörtar (A)


Hur imponerar man på dig? var mogen, tro inte att du är nått du inte är!


Brukar du skratta för dig själv? haha ibland(A)


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Jag älskar dig! Du är mina drömmars tjej.

du ger mig lycka och kärlek och hopp. jag är din för alltid!


Var bor du? på a-torp

Trivs du där: sådär rätt nära till stan men vill flytta hemifrån NU


Sprit, cider, vin eller öl: sprit


Brukar du bli för full: hahaha nae verkligen inte :P


Vad har du för mobil operatör: Halebop


Är du allergisk i mot något: nae nickel?


Har du haft sex idag: hahah vad är det för jävla fråga:P ?



Hur svarar du i mobilen: HALLÅ?


Vem ringde du senast? minns inte


Vad sa den du senast pratade med i telefonen: för lite..


Antal timmar sömn inatt:
6 timmar


Sov du ensam: jepp


Brukar du komma i tid: jo få antal sent


När mår du bra: när jag är lycklig


När blev du fotad senast: minns inte nyårs?


Hur känner du dig nu: ledsen


Vanligaste färg på dina kläder: hahah svart (A)


Vad tycker du om fötter: har inga problem med de men gärna inte för nära mig speciellt inte främmande fötter


Vad saknar du: bra stunder


Hade du en bra kväll igår: ja det hade jag


Favorit dryck på morgonen: vatten


Rakar du benen: Jaaa haha


När brukar du oftast gå och lägga dig: oj för sent


tränar du? tyvärr inte har ångest:(


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag!


Är du nöjd med ditt liv: rätt så faktist


Är du bortskämd:
hahah nää verkligen inte


Vad gör du i morgon: ska till skolan


Vad är det värsta du vet?
lögner!

Vad längtar du till? S O M M A R E N


Har du bra vänner och äkta vänskap? jaaa det får jag hoppas


Vad använder du för shampoo? hahah allt möjligt inte så rädd om mitt hår


Vad är det finaste du fått? kärlek


En speciell dag du minns: då det blev jag och oskar<3


Hur gammal är du: 17år


Tycker du om någon just nu: ja det gör jag väldigt mycket!


Om fem månader: SOMMAR LOV!


Du samlar på: inget men börjar få en jävla samling av skor


Gröna eller röda äppeln: rött


Vem ringer du när du är arg/ledsen: Oskar


Gillar du golf: hahaha verkligen inte suger verkligen

 

Vilken tid gick du upp idag: 20 över 6


Har du sovit i din egna säng inatt: ja tyvärr,oskars hade varit bättre


Har du strumpor på dig nu: nae strumpbyxor :] typ 1800 talet


Är det okej att gråta: ja om man har en vettig anledning för det


När grät du senast: vet inte men för ofta


Vad skulle du göra om du vann en miljon: Farit utomlands


Bär du glasögon eller linser: Nepp men har glasögon


Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nae det är mest bara patetiskt och onödigt det är märket som kostar inte kläderna.men visst det är sjukt roligt att ha märkeskläder och skryta lite skulle inte tacka nej direkt!


När går du upp ur sängen en helgmorgon: 10-13


Har du piercing: naveln och öronen men vill ha på massa andra ställen (A)


Vill du gifta dig: jaa det vill jag verkligen


Vill du ha barn: OOOJA vill bara blir mellan 20-25 så jag kan skaffa.och såklart jobb och lägenhet


Solar du ofta:
nae är redan brun men på sommaren och utomlands som fan


Är du bra på att laga mat: hahha nae verkligen inte men baka:)


Är du flygrädd: nej verkligen inte


Hur vig är du: för ovig


Är du musikalisk? hahahhahahahah nae,sjunger mycket?


Vad dricker du helst när du är törstig: vatten


Vilken är din favoritglass: mjukglass


Tror du på ett liv efter döden: nae det gör jag inte men hoppades att det kunde finnas det


Tycker du om sushi: faktist lite


Vad äter du helst när du ser på film: POPCORN :D


Bor dina föräldrar tillsammans: Jopp :)


Har du tandläkarskräck: hahahah neeej


Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Båda faktist om jag bara vill


Vilken ögonfärg har du: Mörkbruna


Har du någon gång gråtit dej till sömns: joo för många gånger..


Biter du på naglarna: ibland (A) dålig vana


Röker du: hahahah neeej då HATAR rökare.eller inte hatar men föredrar inte dom.


Hur ofta tränar/motionerar du: för lite...

 

en framtida dröm: att bli lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0