4 Januari

Hejsansvejsan!
det blev inte att fara ut med oskars föräldrar idag utan det blir i helgan istället.
Däremot blev det att färga håret,blev dock inte så lyckat som jag önskade så jag ska färga om det och hoppas att det blir bättre denna gång. Har legat i sängen hela dagen eller iallafall fram till 3 och bara myst med oskar. senare på kvällen tog vi en prommis igen med vovven och nu har jag just klivit ur duschen och ska snart lägga mig och se en film med oskar.bara mys och vila,skönt! Bloggar mer imorgon hej svejs!
Kommentarer
Postat av: Belinda

Om ni ska kolla i helgen missar ni ju säng rean den slutar imorgon ;)

2010-01-04 @ 22:53:58
Postat av: Ritu och Gabriella

Anmäl dig till Veckans Blogg hos oss!

www.anderssonochjohal.blogg.se

Lycka Till:)

2010-01-05 @ 13:22:46
URL: http://anderssonochjohal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0